lördag 14 augusti 2010

85

Ikväll klockan 22 smäller det. Drygt 40 minuter senare går jag i mål. Mer komplicerat än så är det inte.

Tröja, chip och armband.

Kanske kan jag överraska med ett nytt personligt rekord, men ingen skulle då bli mer överraskad än jag själv. De yttre förutsättningarna är det nog inget fel på, men den bristfälliga träningen i sommar kommer nog att bli påtaglig efter några kilometer i fyraminutersfart.

Årets något förändrade bana. Jag tycker att det ser ganska bra ut.

För 20 spänn går det att få sms-rapporter om mina framsteg i mobilen. Skicka MLS (mellanslag) 2018 till 72700 för att få tidsrapporter vid 5 kilometer och målgång. Eller spara pengarna till en (halv) öl på stan istället och se resultatet med egna ögon (eller läs om det här imorgon).

Lycka till, alla!

2 kommentarer:

  1. Vi hängde ut genom vardagsrumsfönstret vid 22.40. Såg inte dig. Tio minuter senare var det gula floden vid torget, men då stod du och pustade ut och drack sportdryck.
    Vi såg inte dig, men vi såg Har du hört ryktet om Morgans? och det var det sämsta jag har sett på mycket länge.
    Sprang runt ön på framfötterna i förmiddags och nu kan jag knappt gå. Men det är roligt att prova något nytt.

    SvaraRadera
  2. Jag fick ingen sportdryck efter målgång (dåligt!), men jag hade med mig en pappmugg med kaffe när jag gick förbi era fönster vid 23-tiden.

    Mina vader värkte igår kväll, men idag känns det bra. Även om träningsvärken kommer farande det närmaste dygnet så hoppas jag kunna genomföra en liten återhämtningsjogg imorgon.

    SvaraRadera