onsdag 9 juni 2010

151

Träningsvärken jag känt i låren sedan Stockholm Marathon klingade av igår men kändes fortfarande på lunchjoggen idag. Jag tog det försiktigt, men benen måste få veta att allt inte är över nu.

Kanske lite för tidigt, men fyra kilometer var nog ändå ganska lagom. De två mittersta var kilometerlånga Maratonvägen i Tallkrogen åt båda hållen, och jag hade på mig min nya finisher-tröja. Nördigt.

Just nu gör det ont i benen igen, men om det känns bättre snart så kommer jag att öka distansen och tempot på fredag och söndag. Sedan får vi se hur mycket jag kan ge i Xtreme-deltävlingen på onsdag. Jag vill inte att något går sönder.

1 kommentar:

  1. Ha ha, ja det är nördigt att ha på sig finisher tröjan så här precis efter maraton. Jag hade min på mig igår när jag sprang...

    SvaraRadera