söndag 27 juni 2010

133

Nu känns det på allvar som att sommaren är här! Midsommarfirande på landet, sambon har inlett sin semester, fint väder och bad i Sandasjön idag.

Lata dagar, men också en möjlighet att ta itu med alla de där projekten man hela tiden skjuter på framtiden.

En av alla de saker jag tänkt göra i sommar är att ta god hand om mina fötter. Inte särskilt exalterande, men en viktig punkt för att inte riskera problem som förhindrar träning eller tävling. Fötterna har fått lite omtanke idag, och för detta belönar jag mig själv (och fötterna) med nya löparskor. Ett par Asics DS Trainer beställdes nyss från Start Fitness. Leverans om 7-14 dagar, men jag har förstått att det kan gå snabbare.

Har ni fötter?

£74.79 – inklusive frakt och ett par strumpor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar