torsdag 17 juni 2010

143

Okej, så jag gick inte under 70 minuter på gårdagens Xtreme. Då har jag ett skäl att springa någon av de återstående deltävlingarna i augusti. Frågan är bara om det ska klicka tre dagar före Midnattsloppet eller fyra dagar efter Vasastafetten.

Jag vann inte någon startplats till Lidingöloppet heller. Sannolikheten var väl inte jättestor (8 platser lottades ut på ungefär 640 starter), men det hade varit skönt med ett litet ekonomiskt bidrag. Nu blir det till att betala 545 kronor nästa vecka, för jag har bestämt mig för att jag vill springa i år igen efter misslyckade insatser 2006 och 2008. Jag har åtminstone hyfsade seedningstider att ange vid anmälan.

2 kommentarer:

  1. Vad är målet på Lidingön? 2.15?

    SvaraRadera
  2. Medaljtid!? Kanske 2012... Men 2:30 skulle vara fint i år - och en ordentlig putsning av mina tidigare tider.

    SvaraRadera