torsdag 24 juni 2010

136

De meriter jag angav när jag anmälde mig till Lidingöloppet gav mig en plats i startgrupp 2. Jag antar att det är rättvist, och det finns nog ingenting jag kan göra i sommar som skulle ändra deras bedömning. För det har väl ingen betydelse om jag kapar ytterligare några sekunder på Xtreme i augusti och därmed går under 70 minuter? Jag vet inte var de drar gränsen för 1C i det fallet.

Men sommarens löpträning kommer i vilket fall handla om att klara långa och kuperade sträckor bättre, och första steget på den vägen är tänkt att tas om några minuter. Sedan får det bli några dagars uppehåll, för jag tror inte att jag tänker ta med löparutstyrseln till midsommarfirandet på landet. Eller?

2 kommentarer:

  1. Ta ett glas rosé och koppla av. Springa hinner du göra tids nog.

    SvaraRadera
  2. Du har rätt, även om det kanske inte blir just rosé.

    SvaraRadera