måndag 7 maj 2012

En orsak att resa (248 dagar)

Jag har inte mer än hunnit hem innan jag längtar bort igen. För närvarande har jag dock ingen bestämd resa planerad, vilket till viss del hänger samman med att jag för närvarande inte har några utländska lopp i min kalender.

De senaste åren har många av både mina korta och långa resor varit kopplade till olika lopp. Har jag inte sprungit NYC Marathon så har jag ofta deltagit i något kortare lopp när jag varit i New York. Varje år hälsar jag på vänner i Oslo, alltid just den helg det är Sentrumsløpet. Göteborg åker jag nästan aldrig till sedan jag slutade springa Göteborgsvarvet.

Under årets sommarsemester kan det hända att det blir en resa helt utan koppling till något lopp. Men vi åker i vilket fall inte förrän efter Jubileumsmaran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar