onsdag 30 maj 2012

Checklistan (226 dagar)

Det gick inte att komma hem tidigt idag. Personalfrågor, ett krossat ägg och bristfällig information om förseningar i tunnelbanan blev hinder på vägen. Men kvällen var ändå inte helt bortkastad. Jag fixade en tid i tvättstugan och tvättade några plagg som ska användas på lördag.

I år ska jag få ordning på den där checklistan en gång för alla! Den ursprungliga checklistan för lopp ligger oåtkomlig på en dator som inte längre går att starta, men jag har börjat på en ny som i all sin enkelhet ser ut så här:
startbevis/nummerlapp
säkerhetsnålar
keps
solglasögon
sopsäck
överdragskläder
tejp
vattenflaska
nötter
solskyddskräm
klocka
mobil
nyckel
Vädret avgör om en eller flera av sakerna är överflödiga, men med allt detta i en väska och klädd i det jag ska ha under loppet så borde jag klara mig. Är det något jag glömt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar