tisdag 17 april 2012

En som ska till London (268 dagar)

När jag först bestämde mig för att ge den här bloggen en omgång till så var det Boston Marathon jag hade i kikaren. Eftersom det inte funkade anmälde jag mig till London Marathons lotteri och gjorde mig beredd att göra en mindre justering av nedräkningen. Det blev inget av det heller.

Men en som ska springa London Marathon redan nu till helgen är min tävlingskamrat Lennart. Följ hans resa, förberedelser och genomförande på milen-sub40.blogspot.se!

Jag själv kommer att läsa Lennarts bloggande med spänning — givetvis för att jag hoppas att det går riktigt bra för Lennart, men också med en förhoppning om att lära mig saker inför att jag själv någon gång ska få möjlighet att springa London Marathon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar