fredag 27 april 2012

Alltid med på resan (258 dagar)

Det är bra att använda sig av checklistor, särskilt när man som jag ofta packar i all hast i sista minuten innan avresa. Det är alltid något man glömmer. Den här gången tog jag mig inte tid att kolla någon lista, men jag hoppas klara mig utan det som eventuellt blev kvar där hemma.

Alltid med på resan: fyra säkerhetsnålar.

När jag just nu gör mig redo för att sova har jag ännu inte hunnit sakna något jag kommer att behöva vid morgondagens lopp — utom möjligen sådana klisterband man brukar få för att sätta fast tidtagningschipet på skon och som av någon anledning inte brukar delas ut vid Sentrumsløpet i Oslo.

4 kommentarer:

  1. Hej Morgan,
    En hilsen fra Danmark. Det er en meget spændende og underholdende blog. En sjov ting, at du altid har sikkerhedsnåle med på rejsen. Jeg syntes, at du skal kigge på www.sportsmagneter.dk. Det er bedre end sikkerhedsnåle og de fylder heller ikke ret meget i tasken. Og vi sender også til Sverige. Hilsen Brian - info@sportsmagneter.dk

    SvaraRadera
  2. Hej Brian! Kul att du hittade hit! Jag har läst om magnetalternativet tidigare, minns dock inte var. För det mesta tycker jag att säkerhetsnålar duger, men jag testar gärna magneter!

    SvaraRadera
  3. Hej Morgan,

    Send din adresse til info@sportsmagneter.dk - så sender jeg et sæt SportsMagneter til dig, som du kan teste.

    Hilsen
    Brian

    SvaraRadera
  4. Tack Brian. Jag har skickat min adress.

    SvaraRadera