söndag 28 februari 2010

252

Om fyra veckor (prick på minuten) åker min sambo och jag till Palma de Mallorca. Tidpunkten och det sätt vi valt att resa på innebär två saker:

1. Jag kommer med största sannolikhet inte att springa Premiärmilen. Starttiden är först kl 13:00 (jag är inte tillräckligt mycket löpare för att starta en timme tidigare i tävlingsklassen) och det skulle innebära incheckning på Arlanda i det svettigaste laget. Det är ändå inte ett av mina vanliga lopp – enda anledningen att springa skulle vara för att utmana min norske vän Per som kommer att vara i Stockholm då.

2. Eftersom vi inte vill betala extra för incheckat bagage (Norwegian!) så kommer vi bara att ta med oss var sin kabinväska. Det gäller att fundera över vad som ska med. Löpskorna är självskrivna – jag gillar att springa på semestern. Det är ingen långdragen resa, men två rundor borde jag hinna med.

1 kommentar:

  1. Ett par ljusa byxor som är lätta att tvätta, en matchande skjorta samt en god bok. Svårare är det inte.

    SvaraRadera