söndag 14 februari 2010

266

Ibland undrar jag om det inte hade räckt med en nedräkning från 200. Det kommer att bli oerhört intressant att i framtiden se tillbaka på den passerade tiden: De första etthundra dagarna hände det inte så mycket, varpå följde en ny period på etthundra dagar av låg aktivitet.

Med en tredjedel av nedräkningen avklarad vill jag åtminstone gärna förnya bloggens utformning något (i väntan på att innehållet kan få lite mer substans). Kanske använder jag en del av morgondagen till detta. Den som läser direkt på bloggen får se (till skillnad från de som använder en reader).

Mitt vänsterknä kommer att bli en liten följetong har jag nu insett. Precis som för ett och ett halvt år sedan känner jag närapå ständig värk. Stillasittande med böjt ben är värst (jag har just sett Avatar på bio och sedan ätit trerätters...). Kanske måste jag kontakta en sjukgymnast igen. Sorgligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar