onsdag 21 april 2010

200

Halvvägs genom nedräkningen tänkte jag uppmärksamma tilldragelsen både genom en visuell omdaning av bloggen och genom att åka till Ursvik och fästa en nummerlapp på tröjan för första gången i år.

Nu blev det inte så mycket av någotdera. Efter flera timmars trixande med ett nytt bloggtema för att få det precis som jag ville ha det valde jag istället att bara göra några små justeringar av det nuvarande för att bli kvitt några saker som irriterat mig. Vid det laget hade jag också hunnit bestämma mig för att jag var tillräckligt frisk för att springa Xtreme-premiären, men sedan ändrat mig igen för att jag inte tyckte att det skulle bli roligt att åka genom hela Stockholm två gånger för att springa i det här vädret när jag istället kan vila mig i form och packa min resväska inför Osloresan imorgon bitti.

Förutsättningarna för Sentrumsløpet ser i nuläget betydligt bättre ut:


Starten går kl 15:01.

Så, grattis till mig själv på 200-dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar