torsdag 8 april 2010

213

Vilka har turen att få springa New York City Marathon i år? Med sju månader kvar gjordes resultatet i lotteriet tillgängligt igår. Tydligen kunde man i år för första gången se dragningen live, kl 18:00 svensk tid. Nu scrollar namn på antagna över skärmen och introduktionsmail har skickats ut.


Jag är ju redan garanterad en plats efter att ha dragit nitlott tre år i rad sedan jag sprang 2006. Men det blev fel vid registreringen, så jag kom med i lotteriet i år igen och det drogs $11 från mitt kortkonto som jag inte lyckats få tillbaka. Idag vill jag dock inte veta om jag vunnit en andra startplats, utan om det är någon jag känner (eller vet vem det är) som har vunnit och ska springa. Ge er till känna!

2 kommentarer:

  1. Marathon registration status: Not accepted

    SvaraRadera
  2. Synd. Hoppas att du har bättre tur nästa år!

    SvaraRadera