onsdag 28 april 2010

193

Jag har en tendens att skjuta upp saker till senare.

Igår tänkte jag att löpningen kunde vänta till morgonen efter. Men trots att jag vaknade tidigt i morse (pga en fickringning från en kompis kl 06:29) så gick hela förmiddagen åt till annat. När det sedan bara fanns precis så mycket tid kvar som behövdes så dök det givetvis upp något helt annat som behövde lösas på en gång. (Jag har en hel del att säga om Fortums rutiner, men det här är inte rätt forum.)

Nåväl, jag skulle ju ändå dra på mig träningskläderna senare på kvällen, och skulle inte löparträffen arrangerad av jogg.se bjuda på tillräckligt mycket löpning så kunde jag väl alltid springa hem efteråt, tänkte jag. Fast nu när jag kommit hem – med tunnelbana – så kan jag meddela att jag är nöjd med dagens löpning.

Jag tänker skriva mer om löparträffen och kvällens träningspass, men jag väntar till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar