måndag 5 april 2010

216

Det blev innesittardag idag. Jag påbörjade en garderobsstädning och lät sambon beskåda några plagg jag sällan eller aldrig använder:

Jag tränade för Stockholm Marathon 2004. Men tröjan med de flaxiga ärmarna använde jag aldrig.
Målgångströjan från samma lopp har jag faktiskt använt. Passformen är bättre, men det är inget höjdartryck.
International Friendship Run är en symbolisk joggingrunda från FN-skrapan till Central Park som arrangeras dagen innan New York City Marathon för löpare från hela världen. Tröjstorleken är dock alltigenom amerikansk.
Tiotusentals människor deltog i Tunnelloppet 2004. Jag kan inte minnas att jag sett särskilt många bära tröjan. Jag tror inte att jag själv skulle gjort det även om storleken hade varit okej.

2 kommentarer:

  1. Du har helt enkelt fyra utomordentliga gå-i-tvättstugan-tröjor. Var glad för det.

    Jag kom ut klockan tre, när det var som varmast och den mesta modden var borta. Runt ön på 66 minuter – 5.30-tempo. Lagomt.

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte att jag kan springa även om inte du gör det. Men så blev det tvärtom.

    SvaraRadera