lördag 1 maj 2010

190

Gårdagen avslutades med trerätters middag och en kort promenad förbi majbrasan innan vi drog oss tillbaka till vårt rum. Jag började oroa mig över känslan i benen, framförallt benhinnorna. Det låter lite löjligt, men jag funderade på om jag kanske överansträngt mig den här veckan.

När jag vaknade idag kändes det bättre, och efter långfrukost var jag inbokad på ”Generalens massage”. Det var en behaglig helkroppsmassage, och det enda problemet massören hittade var en stelhet i bröstryggen.

Av olika orsaker valde vi att checka ut istället för att stanna ett dygn till. Vi har flyttat en mil bort till en stuga där det inom kort ska bastas och grillas. Om jag vaknar utvilad imorgon (och om det är tillräckligt bra väder) så ska jag leta upp Sörmlandsleden igen. Den är tydligen inte långt borta här heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar