tisdag 23 november 2010

NYC Marathons deltagarunderökning

De som deltog i New York City Marathon har fått en utvärdering att fylla i på nätet. Efter ett par påminnelsemejl från New York Road Runners fyllde jag i den idag.


Deadline är imorgon onsdag, 5:00 pm EST, vilket innebär klockan 23 svensk tid. Enkäten består av 50 lätt besvarade alternativfrågor och en textfråga där man får ge sitt eget förslag på det bästa sättet att förbättra loppet till kommande år.

Jag vet inte hur många som deltar i den här typen av undersökningar när de har sprungit ett lopp, men jag brukar göra det. Merparten av frågorna handlar om att betygsätta olika aspekter av loppet och tillhörande aktiviteter. Eftersom jag brukar springa samma lopp om och om igen hoppas jag givetvis att arrangören lägger sin energi på att förbättra rätt saker.

Några av frågorna är extremt lätta att besvara
(klicka för större bilder).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar