torsdag 25 oktober 2012

€30 i sjön (77 dagar)

När jag är på jobbet är tankarna på annat än jobbet ofta långt borta. Dagens absolut viktigaste händelse sumpades därmed — inte helt, men tillräckligt för att det ska irritera mig. En liten påminnelse på Facebook fick mig att springa tillbaka från lunchen.


Nu kommer jag att få betala €90 istället för €60 för att få springa Berlin Marathon. Helt i onödan. Jag får försöka vara glad över det faktum att jag inte helt missade att registrera mig innan det blev för sent.

Så här långt har jag bara fått ett mail med bekräftelse på min förregistrering. Där förklaras den fortsatta registreringsproceduren så här:
During week 45 (the week of Nov. 5th-9th) you will receive another Email with a personal code to complete the full online registration.

In this Email we also inform you until when you have to submit the registration in order not to become invalid.
Jag får inte riktigt ordning på den sista meningen, men jag kan gissa vad de menar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar