lördag 30 juni 2012

Playitas-utmaningen (195 dagar)

Förra året registrerade jag mig på en tävling på jogg.se där man under två månader skulle springa en sträcka som motsvarade ett varv runt Fuerteventura för att ha möjlighet att vinna en resa till Playitas. Det kändes fullt rimligt att springa sammanlagt 250 kilometer under perioden, men av olika skäl klarade jag det inte den gången.


Nu kör jogg.se tävlingen igen. Jag har registrerat mig och har gott hopp om att klara det den här gången. I år har man kompletterat med lite knep och knåp i form av en rebus, men för mig blir det knepigaste att vänja mig vid att ladda upp mina träningspass på jogg.se igen, vilket jag inte gjort sedan årsskiftet.

På söndag börjar tävlingen, så i ett dygn till ligger alla lika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar