måndag 25 juni 2012

Någonting att dricka (199 dagar)

När jag sprang och hämtade mina kvarglömda solglasögon igår fick jag också smaka en sportdryck som är en av de många produkter våra hundvakter är återförsäljare av. Jag är inte mycket för sportdrycker och brukar ogilla drycker som kommer i pulverform (och har egentligen inte mycket till övers för pyramidhemförsäljning heller), men den här smakade ganska bra och har fördelen av att vara ”naturlig”.

En liten pulverpåse fick följa med hem i vänster hand (medan högerhanden höll i telefonen med RunKeeper). Hemma provdrack jag några deciliter till med lite olika spädningsgrader.


Jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska köpa ett paket med 20 pulverpåsar. Det känns som att jag klarar mig utan, men om jag ska köpa någon sportdryck kan det lika gärna vara den här som någonting annat. Priset blir blir neråt 20 kronor litern om man tillåter sig att göra den lite blaskigare än vad som rekommenderas på förpackningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar