söndag 6 juni 2010

154

Vårsäsongen är avklarad. Min löparkalender innehöll millopp, halvmaror och ett maratonlopp, och en titt på höstsäsongen visar ett liknande upplägg. Trots ett par nya PB har jag stora förväntningar på hösten och hoppas prestera ännu bättre då. Sommaren kommer alltså att innehålla en hel del löpning den också.

Jag ställde mig på badrumsvågen före och efter Stockholm Marathon. Jag tappade två kilo, vilket är ganska mycket när man väger så lite som jag gör. Faktum är att jag nog aldrig vägt så lite i vuxen ålder. Jag kommer att lägga en del fokus på min vikt framöver. Så det kommer även att ätas en hel del i sommar.

2 kommentarer:

  1. Japp, nu är det sommar och härlig kvällslöpning väntar. Det är skönt det, förutom när myggen flyger in i munnen....

    Grattis till en bra prestation på Stockholm Marathon, härlig kamp mot klockan!!

    Vad är målet i NY?

    MVH

    SvaraRadera
  2. Målet i New York var att klara 3:30 om jag inte gjorde det i Stockholm... Så nu får det väl bli 3:20 istället - under 200 minuter. Men det viktigaste är att kunna njuta av loppet och fortfarande ha krafter kvar när man nått Manhattan. Vad säger du?

    SvaraRadera