tisdag 2 juni 2015

#80: Efter Stockholm Marathon

På kvällen efter Stockholm Marathon tycks jag ha varit lite snurrig i huvudet. I Östermalmslägenheten där jag först duschade och sedan deltog på en middagsbjudning, glömde jag inte bara mina överdragskläder utan också min finishertröja.

Det blev inte mycket sömn den första natten efter loppet. Visserligen kom vi hem snabbt med taxi, men på de tidiga morgontimmarna låg jag vaken innan vi körde bil till Grisslehamn och åkte färjan till Åland och tillbaka. Jag styltade runt på den gungande båten med stela ben.

Träningsvärken är fortfarande påtaglig men på tillbakagång. Dessvärre har jag dragit på mig någon åkomma som inkluderar halsont, feberkänslor och en lätt snuva. Än så länge är jag inte nere för räkning, men man vet ju aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar