tisdag 23 juni 2015

#101: Dusch och bad

Det är svårt att pricka rätt i det skiftande vädret. Jag fick en solglimt i början på dagens runda, men sedan öste regnet ner. Jag sprang på skogsväg, som efter ett par kilometer blev asfalstväg. Jag vände efter 2,5 kilometer. Trots regn och fel skor så gick det snabbt. Eller så var det tack vare regn och skor. 5,16 kilometer på 22:26. Första löpningen sedan Duvnäsloppet för 10 dagar sedan.

Efter regn, innan bad.
I stugan finns det rinnande vatten, men ingen dusch. Det finns inget annat att göra än att ta sig ner till sjön och bada. Jag var helt ensam på badbryggan idag, vilket gjorde det hela enklare. Det var knappast särskilt varmt i varken luft eller vatten, men jag frös faktiskt inte alls. När jag gick hem efter badet så hade det slutat regna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar