tisdag 20 juli 2010

110

Igår slutade jag att linda foten. Svullnaden är ganska obetydlig, men det gör fortfarande lite ont på utsidan av ankeln och däromkring, speciellt om jag undersöker området med fingrarna. Jag känner mig också lite stel i foten.

Jag är rädd att trampa fel snart igen, vilket skulle förvärra situationen och förlänga läkningstiden. Nu är det viktigt att jag tränar upp fotens stabilitet genom olika balansövningar. Till min hjälp har jag bland annat en balansplatta som min sambo har haft ouppackad sedan hon fick den via ett prenumerationserbjudande från I Form.

Av någon anledning kommer jag att tänka på Lego.

Den är inte vacker, men förhoppningsvis har den större effekt än vad det känns som när jag använder den. Annars tycker jag att det fungerar ganska bra att bara stå på ett ben eller att åka tunnelbana stående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar