onsdag 19 april 2017

#240: Lunchrunda på Kungsholmen

Onsdag och torsdag den här veckan har jag uppbokade från tidig morgon till sen kväll, eventuellt skulle det också blivit övernattning hemifrån för att spara massa åktid. I morse packade jag därför väskan för alla eventualiteter, vilket också innebar kläder för att kunna springa.

Jag kunde tyvärr inte komma på något tillfälle där jag kunde springa mellan någon av de platser jag skulle vara på, så jag valde istället en kortis på lunchen idag. Solsken betydde shorts och kortärmat. Det blev en kustnära runda på Kungsholmen på fyra kilometer. Lite i överkant för att också hinna duscha och äta, men helt klart en humörhöjare.

Fotopaus vid Stadshuset efter en kilometer.
Det var också första löpningen med ett par nya skor som jag ska skriva om vid ett senare tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar