tisdag 4 april 2017

#224: Knähelvetet

Jag dras med en hel del krämpor för tillfället. Det kan vara åldern, att jag inte styrketränar eller något helt annat som ligger bakom. Förhoppningsvis är det mesta småsaker som kommer att försvinna, men det är några av dem som oroar mig lite mer än de andra.

Höger knä kommer att bli en följetong här på bloggen. Jag trodde att jag hade haft lite ont med start förra våren och att det sedan blivit värre. Sedan råkade jag läsa i några gamla blogginlägg att höger knä varit ett problem långt tidigare, faktiskt redan hösten 2014. På beskrivningen låter det som att det är samma typ av smärta.

Så illa som det känns nu har det dock inte varit tidigare, det skulle jag minnas. Jag har också slutat hoppas att det ska gå över av sig själv och insett att jag måste söka hjälp. Ju förr desto bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar