måndag 23 juli 2012

Snegla på tröjor (172 dagar)

Jag var förvånad över hur få andra löpare jag såg i den utmärkta parken i Bryssels utkant där jag sprang igår. Precis som i Central Park borde det vimlat av löpare, men de kanske hellre springer någon annanstans. Det kan också till viss del berott på att det var lördagskväll och dessutom nationaldag.

Jag försökte hälsa på de löpare jag mötte. En av dem hade en tröja från Bryssels tjugokilometerslopp. Hon log och vi hälsade på varandra med nickningar. Jag hade en finishertröja från Stockholm Marathon.

Jag tycker det är kul att se tröjor från olika lopp på andra löpare och brukar snegla lite extra på tröjor med text. Jag har själv tagit med mig flera tröjor från olika lopp att springa i under semestern, och idag hade jag på mig bomullströjan man fick efter Jubileumsmarathon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar