måndag 21 mars 2011

Dragningen i lotteriet till NYC Marathon 2011

Att jag sprang New York City Marathon 2010 och nu räknar ner till Boston Marathon 2012 betyder inte att jag har släppt tankarna på NYC Marathon 2011. Senast igår letade jag efter information om när det är dragning i lotteriet, och idag vet jag att det är 37 dagar kvar.


New York Road Runners får gärna en del av min lön för april om jag i gengäld får springa igen i höst. Jag vet att både Ingmarie och Anneli är garanterade platser i NYC Marathon 2011, men vilka mer än jag sätter sitt hopp till lotteriet?

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig! Och jag håller tummarna för att det går att kuta i skogen väldigt snart! Jag är urbota less på Ältavägen, Tyresövägen och allt däromkring. Fast jag har som du även utforskat nya marker. :-)

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, det var längesedan jag sprang i skogen. Fast nu smälter det undan i hög fart, och redan om ett par månader är det väl läge att ge sig ut på Sörmlandsleden!

    SvaraRadera