onsdag 13 juni 2012

Diplom från Stockholm Marathon (211 dagar)

Nu kan man ladda ner diplom från Stockholm Marathon. Det är bara att gå till resultatlistan och välja om man vill ha diplomet på svenska, engelska, finska eller tyska (eller samtliga för att kunna skryta på fyra språk) och sedan klicka för att få en pdf med resultat och mellantider.

Diplomet på svenska. Klicka för större.

Jag är stolt över att ha genomfört loppet, men inte så nöjd med tiderna att jag skulle rama in diplomet och hänga upp det på väggen. Mellantiderna är i och för sig rätt bra fram till 25 km, okej vid 30, men sedan inte särskilt imponerande. Fast är man inte nöjd kan man ju alltid skriva ut någon annans diplom.


2 kommentarer:

  1. Haha, roligt Morgan, Vill du skriva ut mitt diplom och hänga på väggen så varsågod, det bjuder jag så gärna på, "originalet" kommer ju i alla fall, kanske inte hänga på min vägg, utan ligga i min garderob ihop med alla medaljer och nummerlappar från lopp som jag sparar, lustigt nog i en Stockholm marathonväska!

    SvaraRadera
  2. Det var det uppenbara exemplet på ett diplom med snygga tider! Men jag kommer inte att skriva ut varken ditt eller mitt eget diplom. Mina medaljer, nummerlappar och diplom ligger i ett par blå skokartonger från Adidas, just nu förpassade till en banankartong i källarförrådet (som också innehåller marathonväskor från Stockholm och New York).

    SvaraRadera