tisdag 4 december 2012

Resor och lopp (38 dagar)

Vi står i begrepp att köpa en utlandsresa. Det är den första av ganska många under nästa år. Jag funderade lite på hur många av dessa resor som är löpningsrelaterade (minst tre) och blev plötsligt osäker på vilka lopp jag egentligen har anmält mig till.

Berlin Marathon är fixat. Jag var tillräckligt snabb för att få en plats innan platserna tog slut, även om jag inte var tillräckligt snabb för att få en av de billigaste platserna.

Halvmaran i Barcelona återstår att fixa. Anmälningtakten i detta lopp är betydligt lugnare, så det är nog ingen fara.

Senrumsløpet i Oslo ser jag inte ut att vara anmäld till, och jag förstår inte varför. Det här loppet ska jag helt säkert springa, men ändå har jag missat den första avgiftshöjningen.

Till Berlin och Barcelona ska det bestämmas resdatum och boende också. En sak i taget, men så snart jag har en ledig timme eller två så ska jag gå till botten med det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar