tisdag 2 oktober 2012

Jämna och fina siffror (100 dagar)

Jag är väldigt nöjd och glad över att jag fullföljde Lidingöloppet. Jag har sprungit vartannat år sedan 2006 och jag har för avsikt att springa igen om två år. Jag gillar dessutom att mitt femte deltagande kommer att ske vid det femtionde Lidingöloppet.

Förra året var ett mellanår då jag inte sprang Lidingöloppet, men den helgen sprang jag Berlin Marathon istället. Det var ett lopp jag kände att jag ville springa igen. Jag kommer att anmäla mig så snart anmälningsfunktionen är igång 25 oktober. Nästa Berlin Marathon är till min glädje det fyrtionde.

2 kommentarer:

  1. Fattar inte hur du kan kuta så bra när du varit sjuk och inte tränat. Tror du mörkar! ;-)
    Grattis hur som helst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker nog inte att det gick så bra. Det kändes inte särskilt bra under större delen av loppet. Men jag är envis.
      Mörka skulle jag aldrig göra. Under de tre veckorna mellan Sicklaloppet och Lidingöloppet sprang jag bara till och från bussen/tunnelbanan några gånger.
      Tack, tack!

      Radera