måndag 22 oktober 2012

2010 vs 2012 (80 dagar)

För två år sedan föll den första snön det här datumet. Vissa saker är alltså bättre i år, trots att jag inte åker till New York på söndag. Förhoppningsvis håller sig snön borta ett tag till, men i år är jag bättre rustad (utrustningsmässigt) än vad jag någonsin varit tidigare.

För två år sedan höll jag också på att sälja min gamla lägenhet och var missnöjd med det ”tillfälliga” boendet, medan jag numera dagligen tänker på hur bra jag bor. När jag letade efter nytt boende tittade jag efter bra springrundor i närheten, men jag kunde aldrig drömma om att jag skulle få det så här bra.

För två år sedan hade jag varit jobbfri väldigt länge, vilket förmodligen var en bidragande faktor till nya personbästa på alla distanser. Just nu hoppas jag kunna jobba lite mindre framöver, vilket skulle kunna peka mot ett spännande 2013.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar