fredag 10 april 2015

#27: Tusende inlägget på bloggen

För fem och ett halvt år sedan började jag räkna ned från 400 dagar till New York City Marathon 2010. Sedan dess har jag räknat ned ett par gånger till, men inte alltid med dagliga uppdateringar. Idag har det i vilket fall hunnit bli 1000 inlägg, detta inkluderat.

Vad har allt syftat till egentligen? Även om det alltid finns nya utmaningar som är mer eller mindre intressanta att skriva om så tycker jag att den ursprungliga planen för bloggen – förberedelserna inför NYC Marathon och skildringen av själva loppet 2010 – fortfarande är bloggens själ och kärna.

Istället för att skriva något nytt i det tusende inlägget väljer jag därför att hänvisa till en omläsning av min beskrivning av New York City Marathon 2010.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar