torsdag 9 augusti 2012

I väntan på nästa löpning (154 dagar)

Jag kommer att räkna det här som en feberfri dag, trots att jag inte brytt mig om att kontrollera det. Jag kände mig ganska okej redan på onsdagen, även om termometern fortfarande visade lätt feber på morgonen.

Idag är jag tillbaka till söndagens hälsotillstånd, bara lite mer manglad och nerbruten. Helt försoffad har jag dock inte varit eftersom jag gett mig ut och letat efter Friska Nackas kontroller under mina dagliga skogspromenader.

Under förmiddagen registrerade jag de fyra kontroller som placerats närmast Hammarbyhöjden. Det betyder att jag redan nu hittat 15 av de 20 kontroller som är nya sedan i måndags. Sedan har jag förstås sparat tio kontroller i Velamsund till ett senare tillfälle.

Skuggar QR-koden med vänsterhanden vid registrering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar