torsdag 30 oktober 2014

3: First we take Manhattan...

Nu när jag packat väskan inför avfärd finns det inte mycket kvar av förberedelser. Incheckning online fungerade dessvärre inte, och i mailkontakten med Flygstolens kundtjänst blev det goddag yxskaft. Det blir till att vara på flygplatsen extra tidigt istället. Om sju timmar sitter syrran och jag förmodligen på flygbussen på väg mot El Prat och sedan JFK.

På söndag är det inte bara New York City Marathon utan även sista dag att anmäla sig till Berlin Marathon 2015. Jag tänker av förklarliga skäl inte vänta till sista stund utan knappade in mina uppgifter idag.

Tack för ingenting?

Det blir en plats i lotteriet, så vi får se om jag får springa igen. 42:a Berlin Marathon, 42 kilometer, 42 år gammal. Det hade ju varit fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar