fredag 9 december 2011

Helgen vecka 39 (398 dagar)

Berlin Marathon blev fulltecknat idag. Jag är inte en av de 40 000 anmälda. Det hade jag inte tänkt vara heller, även om jag gärna springer loppet igen.

Jag har mina traditioner att luta mig på. 2012 är vartannat år, vilket betyder ett nytt försök på Lidingöloppet. När jag sprang 2006 och 2008 var jag dåligt förberedd, men 2010 gick det bättre. Nästa år tänker jag dock lägga ribban ännu lite högre.

Målgång i Lidingöloppet 2010. Not good enough.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag gillar din underrubril till 400 dagar, dvs "Morgan sub 40". Har du haft den underrubriken länge?

    Är det silvermedalj på Lidingöloppet du siktar mot?

    SvaraRadera
  2. Två dagar. För att ha det som huvudrubrik hade jag givetvis tänkt be om din tillåtelse först.

    Sikta kan man ju alltid. Klart att jag avundas din silvermedalj!

    SvaraRadera
  3. Hej Morgan!
    "Morgan sub 40" är ett bra namn :-). Jag tycker det är ett passande namn på din blogg, men 400-dagar gillar jag också. Jag gillar idén bakom 400-dagar men, men.... du bestämmer :-).

    Satsa du på 2:15 tror jag att du klarar det. Jag går nästan själv och funderar på om jag ska försöka göra om det.... :-)

    SvaraRadera