torsdag 11 mars 2010

241

Senast 15 mars måste man acceptera erbjudandet om en garanterad plats i New York City Marathon. Vi är nu inne på sista veckan, jag är uppkopplad och hemma mest hela tiden och dollarkursen är lite lägre än för några veckor sedan. Så i måndags försökte jag göra vad som förväntas av mig. Jag loggade in, justerade mina personuppgifter och fick slutligen beskedet att jag nu deltar i lotteriet för att få en plats i New York City Marathon 2010. Tydligen är det vanligt ett vanligt fel, nästan väntat, för redan i de första instruktionerna stod det att man skulle kontakta administrationen om det blev så där.

På mitt kontoutdrag ser det också ut som att jag fått betala ännu en lotteriavgift på $11. En viss oro över att något ska strula fanns alltså kvar fram till idag.


Så långt är allting bra. En ny (och större) post har tillkommit på mitt kontoutdrag, och jag vet väl snart om jag slipper betala även för lotteriet. Sedan är det bara att vänta med spänning på registreringskortet i oktober.

2 kommentarer:

  1. Jo, absolut. Tack! Det är egentligen ingen nyhet, men det känns ju bra att ha det bekräftat.

    SvaraRadera