måndag 28 september 2015

#198: Sviterna

Jag mådde bra efter Berlin Marathon, hade inga problem att häva i mig en öl i målområdet eller att låta mig vallas runt av Erik på kvällen när vi skulle till restaurangen där han bokat bord.  Först idag blev det lite stolpigare gång på väg ut till flygplatsen och ikväll har jag på de två hundpromenaderna haft svårt att få det att se ut som att jag kan gå obehindrat.

Det är dock bara muskelvärk, och det kommer att gå över. Visserligen hade jag blodblåsor på stortårna och en nagel på en av de mindre tårna som inte känns helt okej, men det är problem som nästan enbart är kosmetiska. Snart kommer jag att kunna gå som vanligt igen, men då kommer jag att vara lite starkare.


Min första blodblåsa efter mitt 108:e lopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar