fredag 29 maj 2015

#76: Inför Stockholm Marathon

Det är hög tid att gå och lägga sig, men först tänkte jag bjuda på en förhandstitt av hur jag kommer att se ut imorgon. Eller snarare hur jag kommer att vara klädd.

Färgåtergivningen är inte den bästa under en lampa vid 23-tiden.
Mitt startnummer är alltså 1199. Det går att följa mig och andra löpare på Stockholm Marathons resultatsida (gratis) eller via deras sms-tjänst för 40 kronor per löpare (dyrt!). Jag har också registrerat mig för att få kontinuerliga uppdateringar på min Facebook-sida, men det har aldrig funkat när jag försökt göra det på andra lopp som erbjudit tjänsten.

Jag kommer att försöka hålla en jämn men hög fart imorgon. Vi får se hur länge det håller. Förhoppningsvis räcker det med några minuter mindre än sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar