fredag 7 december 2012

Förortsdubbeln (34 dagar)

Min kollega på min förra arbetsplats som liksom jag sprang Skärholmsloppet i våras sprang också Kistaloppet. Tillsammans utgör dessa båda lopp Förortsdubbeln, och idag frågade samma kollega om jag liksom han var intresserad av att springa Förortsdubbeln nästa år.

Egentligen är jag inte så sugen på att åka till en förort där jag inte jobbar längre och sedan till en annan förort där jag varken bor eller jobbar längre, men jag slängde ändå en blick i kalendern och, jo, loppen krockar inte med något annat lopp eller någon annan planerad aktivitet, så jag håller det öppet.

Två lopp från Löparakademin.

2 kommentarer:

  1. Ja det är ju inte ännu så du har tid att fundera. ;-)

    SvaraRadera
  2. Sant. Det enda som gör det aktuellt redan nu är de lägre anmälningsavgifterna innan nyår.

    SvaraRadera