måndag 24 december 2012

Dan före dan (19/18 dagar)

Gränsen mellan jobb och ledighet är inte alls så tydlig som jag skulle önska. Det är mitt eget fel. Jag hinner inte med, skjuter upp och blandar. Det första som får stryka på foten är träningen, tyvärr, men det är så jag prioriterar. Ett intervallpass med Lennart och Ingmarie på lördag förmiddag kunde inte konkurrera med en halvdag på jobbet (som lätt hade kunnat bli mer om jag inte skulle gått på 65-årskalas på eftermiddagen och kvällen).

Nu har det precis blivit julafton. Erik har bjudit in mig till ett långpass, men jag har stora delar av julbestyren kvar. För min del blir det ett avkortat pass (eller troligen inget alls).

Under söndagen har jag trots allt känt ett visst mått av harmoni och en gryende julstämning. Jag har mycket att se fram emot, det mesta av det efter både jul och nyår. ¡Feliz Navidad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar