tisdag 3 oktober 2017

#400

Det är precis åtta år sedan jag började publicera den här bloggen.

Det första av de totalt 1371 inläggen inledde en 400 dagar lång nedräkning till att jag skulle springa New York City Marathon 2010. Sedan hade jag tänkt att det skulle vara slut. Efter ytterligare ett år med sporadiska inlägg drog jag dock igång nedräkningen igen med målet att fylla 40. Att skriva dagliga inlägg kändes ofta alltför krävande, så det blev mer sporadiskt när jag därefter räknade ned till mitt deltagande i NYC Marathon 2014. Tanken var sedan att jag skulle avrunda med 400 dagar till Boston Marathon 2017, vilket sedan justerades till att säkra en plats till 2018, vilket ju inte heller funkade. För närvarande har jag inga planer på att skjuta upp det ännu en gång eller att räkna ned till något annat.

Det får räcka så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar